POTRZEBUJESZ POMOCY?

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Jeżeli masz jakieś pytania związane z zamówieniami, wysyłką, kosztami - poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znalazłeś/aś tutaj potrzebnych informacji napisz na adres biuro@fitome.pl lub zadzwoń +48 506 956 421 do nas. Postaramy się Ci pomóc!

1. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Jeśli mówimy o przesyłce krajowej, to zamówienie złożone do 13:00 wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia i powinno zostać dostarczone w ciągu 1-3 dni roboczych.

Przesyłka międzynarodowa: w zależności od kraju 3-10 dni roboczych.

2. Do których krajów jest możliwa wysyłka?

Poniżej kraje, do których wysyłamy:

- w Unii Europejskiej:

Austria, Australia, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Niderlandy (Holandia), Irlandia, Irlandia Północna, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy.

- poza Unią Europejską:

Australia, Białoruś, Chiny, Hongkong, Indie, Izrael, Kanada, Norwegia, Nowa Zelandia, Singapur, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Turcja, Ukraina, Wielka Brytania.

3. Czy zwrot fito-preparatów jest możliwy?

Tak. Możesz skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić zamówione produkty bez podania jakiejkolwiek przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.

Ważne jest, że prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Oznacza to, że możesz zwrócić nasz produkt tylko jeśli opakowanie, buteleczka i pipeta nie zostały naruszone.

4. W jaki sposób mogę zwrócić produkt?

Krok 1: Pobierz i wypełnij formularz: 

Druk odstąpienia od umowy i reklamacji Fitome sp. z o. o.

Krok 2: Wyślij formularz na adres biuro@fitome.pl oraz dołącz do paczki z produktem.

Krok 3: Odeślij produkt na adres:

Fitome sp. z o. o.
Warszawa, 00-120
Ul. Złota 44/331

Ważne jest, że prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Oznacza to, że możesz zwrócić nasz produkt tylko jeśli opakowanie, buteleczka i pipeta nie zostały naruszone.

5. Od którego fito-preparatu najlepiej zacząć?

Jeśli zastanawiasz się od którego fito-preparatu najlepiej zacząć, polecamy zacząć od FITOME Detox. Miękko oczyści organizm i usunie substancję toksyczne i szkodliwe. Po zakończeniu suplementacji, możesz wybrać inny produkt, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

6. Czy można wszystkie fito-preparaty stosować na raz lub jednego dnia?

Tak, fito-preparaty można łączyć.

Zalecamy jednak zachować 4 h odstęp czasu między przyjmowaniem fito-preparatów, w przypadku jeśli osoba nie przyjmuje leki. 

W przypadku preparatów ADAPT i GASTRO, szczególną ostrożność zachować podczas stosowania innych leków (patrz "Przeciwskazania").

7. Jaka jest przydatność fito-preparatu?

Przydatność zapakowanej buteleczki wynosi 2 lata. Po otwarciu należy spożyć ją w ciągu 3-ch miesięcy. Nie ma konieczności przechowywania preparatu w lodówce.

Konserwujemy fito-preparaty alkoholem etylowym, zawartość którego w preparacie wynosi 20%.

8. Kiedy najlepiej przyjmować fito-preparaty?

Zalecamy przyjmowanie fito-preparatów po posiłku lub między posiłkami 2 razy dziennie.

Najlepiej rano i wieczorem.

9. Czy fito-preparaty zawierają cukier, laktozę, gluten czy składniki GMO?

Nie, nasze fito-preparaty nie zawierają powyższych składników. W środku znajdziemy tylko składniki 100% ekologiczne i naturalne – ekstrakty z ziół, korzeni i owoców najwyższej jakości.

10. Jakie badania przechodzą fito-preparty?

Nasze fito-preparaty są badane w niezależnych laboratoriach, przeszły rygorystyczne badania i otrzymały certyfikaty potwierdzające ich jakość.

Jako odpowiedzialny producent, zależy nam na dostarczaniu produktów, które są nie tylko skuteczne, ale także bezpieczne dla zdrowia.

Przebadaliśmy fito-preparaty na zawartość polifenoli, na mikrobiologię, pestycydy, metale ciężkie, WWA. 

Certyfikaty są dostępne do pobrania pod każdym z produktów.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS