CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Jeżeli masz jakieś pytania związane z zamówieniami, wysyłką, kosztami - poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znalazłeś/aś tutaj potrzebnych informacji napisz na adres biuro@fitome.pl lub zadzwoń +48 506 956 421 do nas. Postaramy się Ci pomóc!
Jeśli mówimy o przesyłce krajowej, to zamówienie złożone do 13:00 wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia i powinno zostać dostarczone w ciągu 1-3 dni roboczych.
Przesyłka międzynarodowa: w zależności od kraju 3-10 dni roboczych.
Poniżej kraje, do których wysyłamy:
- w Unii Europejskiej:
Austria, Australia, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Niderlandy (Holandia), Irlandia, Irlandia Północna, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy.
- poza Unią Europejską:
Australia, Białoruś, Chiny, Hongkong, Indie, Izrael, Kanada, Norwegia, Nowa Zelandia, Singapur, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Turcja, Ukraina, Wielka Brytania.
Tak. Możesz skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić zamówione produkty bez podania jakiejkolwiek przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
Ważne jest, że prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Oznacza to, że możesz zwrócić nasz produkt tylko jeśli opakowanie, buteleczka i pipeta nie zostały naruszone.
Krok 1: Pobierz i wypełnij formularz:
Druk odstąpienia od umowy i reklamacji Fitome sp. z o. o.
Krok 2: Wyślij formularz na adres biuro@fitome.pl oraz dołącz do paczki z produktem.
Krok 3: Odeślij produkt na adres:
Fitome sp. z o. o.
Warszawa, 00-120
Ul. Złota 44/331
Ważne jest, że prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Oznacza to, że możesz zwrócić nasz produkt tylko jeśli opakowanie, buteleczka i pipeta nie zostały naruszone.
Jeśli zastanawiasz się od którego fito-preparatu najlepiej zacząć, polecamy zacząć od FITOME Detox. Miękko oczyści organizm i usunie substancję toksyczne i szkodliwe. Po zakończeniu suplementacji, możesz wybrać inny produkt, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Tak, fito-preparaty można łączyć.
Zalecamy jednak zachować 4 h odstęp czasu między przyjmowaniem fito-preparatów, w przypadku jeśli osoba nie przyjmuje leki.
W przypadku preparatów ADAPT i GASTRO, szczególną ostrożność zachować podczas stosowania innych leków (patrz "Przeciwskazania").
Przydatność zapakowanej buteleczki wynosi 2 lata. Po otwarciu należy spożyć ją w ciągu 3-ch miesięcy. Nie ma konieczności przechowywania preparatu w lodówce.
Konserwujemy fito-preparaty alkoholem etylowym, zawartość którego w preparacie wynosi 20%.
Zalecamy przyjmowanie fito-preparatów po posiłku lub między posiłkami 2 razy dziennie.
Najlepiej rano i wieczorem.
Nie, nasze fito-preparaty nie zawierają powyższych składników. W środku znajdziemy tylko składniki 100% ekologiczne i naturalne – ekstrakty z ziół, korzeni i owoców najwyższej jakości.
Nasze fito-preparaty są badane w niezależnych laboratoriach, przeszły rygorystyczne badania i otrzymały certyfikaty potwierdzające ich jakość.
Jako odpowiedzialny producent, zależy nam na dostarczaniu produktów, które są nie tylko skuteczne, ale także bezpieczne dla zdrowia.
Przebadaliśmy fito-preparaty na zawartość polifenoli, na mikrobiologię, pestycydy, metale ciężkie, WWA.
Certyfikaty są dostępne do pobrania pod każdym z produktów.